بازخورد درباره این کالا

موس حالت دهنده مو آمور مدل Styling

آکای فیس
گارانتی 18 ماهه پارس کالا
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • قابلیت ارسال فوری به تهران

    ارسال به شهرستان تا ۷۲ ساعت کاری
142,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 14 اردیبهشت 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

موس حالت دهنده مو آمور مدل Styling

شرکت آمور”Amore” موس حالت‌دهنده مو مدل «Styling» را تولید کرده و برای انواع مو قابل استفاده است. این موس مو درخشان کنندگی مو را چند برابر کرده و چسبندگی در سطح مو ایجاد نخواهد کرد. شرکت آمور «AMORE» جزو برندهایی است که در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشی و بهداشتی جزو برترین‌ها بوده به‌طوری که در میان مشتریان جایگاهش را پیدا کرده است.

استفاده از این موس مو قبل از اتوی مو از خراب شدن مو در برابر حرارت جلوگیری کرده و موها را درخشان و ابریشمی می کند. این محصول با نام موس حالت دهنده‌ی مو مدل styling تولید شده که همان‌طور که از اسمش پیداست از نوع حالت دهنده قوی است و برای انواع موها حتی موهایی که کمی حالت خشک، فر و مجعد هستند مناسب بوده است. این اسپری 225 میلی لیتری به‌صورت کف خارج می‌شود و بعد از حمام زمانی‌که موهای شما حالت خیس و مرطوب دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد، لازم به‌ذکر است که می‌توان از آن در حالت خشک استفاده شود. از مزایای این محصول می‌توان به نداشتن حالت چسبندگی آن اشاره کرد و در زمان استفاده موهای خوش حالتی را به نمایش می‌گذارد. موس حالت‌دهنده مو آمور زیبایی و حالت‌دار شدن مو را به‌صورت موقتی به شما نشان خواهد داد.

امتیاز کاربران به:

موس حالت دهنده مو آمور مدل Styling (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش