بازخورد درباره این کالا

ابرسان واتر ژل نوتروژینا

آکای فیس
گارانتی 18 ماهه پارس کالا
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • قابلیت ارسال فوری به تهران

    ارسال به شهرستان تا ۷۲ ساعت کاری
609,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 13 اردیبهشت 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

ابرسان واتر ژل نوتروژینا

آبرسان پوست مختلط تا چرب نیتروژینا
خشکی، عدم تازگی، شادابی و بروز خطوط ریز سطحی همگی از جمله نشانه‌های پوست دهیدراته هستند. اما ژل آبرسان نوتروژینا با رفع خشکی پوست، تمامی این علائم را از بین برده و جانی دوباره به پوست می‌بخشد.

این محصول از قدرت آبرسانی بسیار بالایی برخوردار بوده و به محض استفاده، پوست تشنه و دهیدارته شما را کاملا سیراب و رطوبت را تا ۲۴ ساعت در پوست حفظ می‌کند!

ژل کرم آبرسان نوتروژینا همانطور که از نامش پیداست، بافت ژل کرمی بسیار سبک و زودجذبی دارد. کاملا فاقد چربی و غیرکومدون‌زا است یعنی منافذ پوست را مسدود نمی‌کند و باعث بروز آکنه نمی‌شود.

از این رو ایده‌آل برای پوست‌های چرب و مستعد جوش می‌باشد.

آبرسان واتر ژل Hydro Boost نوتروژینا بعد از استفاده باعث نرمی و لطافت پوست و کاهش خطوط سطحی ناشی از کمبود آب می‌شود. همانطور که می‌دانید، خشکی یکی از مهم‌ترین دلایل پیری زودرس است. اما آبرسان واتر ژل نوتروژینا آنچنان پوست دهیدراته شما را رطوبت رسانی می‌کند تا از پیری ناشی از خشکی در امان بماند.

همچنین باعث رفع آثار خستگی از چهره و به طور کلی ارتقاء کیفیت پوست می‌شود.

این محصول حتی ذره‌ای احساس چربی یا سنگینی روی پوست به جا نمی‌گذارد. در عوض حسی سرشار از شادابی و سرزندگی به پوست منتقل می‌کند. برای زیر آرایش نیز به عنوان پرایمر قابل استفاده بوده و یک سطح نرم و هموار برای پذیرش کرم پودر فراهم می‌سازد.

امتیاز کاربران به:

ابرسان واتر ژل نوتروژینا (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش