بازخورد درباره این کالا

ژل اصلاح نیوا مدل Deep black carbon

آکای فیس
گارانتی 18 ماهه پارس کالا
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • قابلیت ارسال فوری به تهران

    ارسال به شهرستان تا ۷۲ ساعت کاری
219,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 13 اردیبهشت 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

ژل اصلاح نیوا مدل Deep black carbon

حاوی کربن سیاه
تسهیل اصلاح صورت
دارای خاصیت آنتی باکتریال
تمیز کننده پوست
این محصول با فرمولاسیون ویژه خود، در هنگام اصلاح سبب می‌شود تا تیغ بر روی صورتتان به راحتی حرکت کرده و با کمترین زحمت و در مدت زمانی کوتاه، موها را از روی صورتتان بزداید. از طرفی دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و با پاکسازی باکتری‌ها از روی پوستتان، مانع بروز جوش، التهاب، قرمزی یا دیگر مشکلات پوستی می‌شود.

محصول فوق پوستتان را از ذرات گرد و غبار، سموم و چربی‌های اضافی تمیز می‌کند و پوستی شاداب و باطراوت برایتان به ارمغان می‌آورد. برای اینکه دیگر نگران زخم یا خراش شدن پوستتان در هنگام اصلاح با تیغ نبوده و اصلاحی راحت را تجربه کنید؛ از خرید فوم اصلاح نیوآ غافل نشوید.

مواد تشکیل دهنده اصلی محصول
کربن سیاه
استفاده از کربن سیاه بر روی پوست، باعث می‌شود با جذب آلودگی‌ها و باکتری‌های روی پوست، به باز شدن منافذ پوستی کمک زیادی کرده و مانع از بروز آکنه و جوش‌های سر سفید و سر سیاه روی پوست شود. همچنین ذرات ریز موجود در آن، به عنوان یک لایه بردار ملایم برای پوست عمل کرده و موجب روشن‌تر شدن رنگ پوست می‌شود. این ماده، ناخالصی‌ها و چربی‌های اضافی روی پوست را از بین برده و منافذ پوستی را کوچک‌تر می‌کند.

گلیسرین
گلیسیرین ماده‌ای است که شباهت زیادی به چربی طبیعی پوست دارد و به همین سبب در فرمولاسیون محصولات پوستی به وفور به کار می‌رود. این ماده خاصیت رطوبت رسانی، آبرسانی و نرم کنندگی داشته و به نرم‌تر شدن هر چه بیشتر سطح پوست کمک می‌کند. خشکی پوست را درمان کرده و نرمی و لطافت به آن می‌بخشد.

امتیاز کاربران به:

ژل اصلاح نیوا مدل Deep black carbon (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش