بازخورد درباره این کالا

پالت سایه شیگلم مدل Berry

آکای فیس
گارانتی 18 ماهه پارس کالا
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • قابلیت ارسال فوری به تهران

    ارسال به شهرستان تا ۷۲ ساعت کاری
750,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 12 اردیبهشت 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

پالت سایه شیگلم مدل Berry

ماندگاری و دوام عالی
دارای رنگدانه‌های غنی و پیگمنت دهی بالا
عدم ریزش زیر چشم
عدم چسبندگی و ماسیدگی
دارای بافت سبک
عدم ایجاد حالت کیکی روی پلک
پالت سایه چشم اکلیلی بری شیگلم از آن دسته از محصولاتی است که نیازها و سلیقه‌های مختلف افراد را برآورده می‌سازد . این پالت دارای 12 رنگ مات و شاین است که در موقعیت‌های مختلف می‌توان از آنها استفاده نمود . رنگ‌های این پالت از روشن تا تیره متغیر هستند و از هر رنگ می‌توان به صورت جداگانه و یا در ترکیب با رنگ‌های دیگر استفاده نمود . رنگ‌های ترکیبی برای هر رنگ پوستی مناسب هستند و سبب درخشندگی و جذابیت بیشتر پوست می‌شود . رنگ‌های نرم و متالیک این پالت به راحتی و به سادگی روی پلک قرار می‌گیرند . ترکیب عالی و گسترده از رنگ‌های نود تا رنگ‌های دودی باعث شده است این پالت سایه چشم برای هر شخصی مناسب باشد .
پالت سایه چشم اکلیلی بری شیگلم بافتی نرم و سبک دارد و به راحتی پشت پلک پخش می‌شود . این محصول زیر چشم ریزش ندارد و سبب کثیف شدن اطراف چشم نمی‌شود . دوام و ماندگاری این محصول نیز بسیار بالاست و به راحتی از روی چشم پاک نمی‌شود . با استفاده از این محصول می‌توانید درخششی جذاب و زیبا به میکاپتان ببخشید . همچنین می‌توانید از رنگ‌های مات این محصول برای میکاپ‌های مات استفاده کنید .
پالت سایه چشم بری شیگلم سبب ایجاد احساس چسبندگی و سنگینی روی پلک نمی‌شود . همچنین این محصول فاقد ترکیبات مضر و حساسیت زاست و سبب ایجاد حساسیت و التهاب روی پلک نمی‌گردد . پالت سایه چشم اکلیلی بری شیگلم روی حیوانات تست نشده است . در ضمن این محصول حالت کیکی روی پلک‌ها ایجاد نمی‌کند و پشت پلک خط نمی‌اندازد . خرید پالت سایه چشم بری شیگلم به جذابیت و زیبایی بیشتر میکاپ کمک می‌کند .

امتیاز کاربران به:

پالت سایه شیگلم مدل Berry (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش