بازخورد درباره این کالا

سرم لایه بردار پیلینگ اوردینری

آکای فیس
گارانتی 18 ماهه پارس کالا
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • قابلیت ارسال فوری به تهران

    ارسال به شهرستان تا ۷۲ ساعت کاری
989,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 10 اردیبهشت 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

سرم لایه بردار پیلینگ اوردینری

فاقد سولفات،پارابن،هیدروکینون و گلوتن
وگان و بدون انجام تست روی حیوانات
درمان لک ها
یکنواخت کننده رنگ پوست
کاهش چین و چروک و آکنه

The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution یک محلول پیلینگ قدرتمند هستش که برای پوست‌های خشک، چرب و مختلط مناسبه. این محصول به شما کمک میکنه تا با حذف سلول‌های مرده و روشن کردن پوست، بازیابی جوانی و درخشندگی پوست صورت خودتون رو تجربه کنید. این سرم حاوی ترکیبی از اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) و بتا هیدروکسی (BHA) هستش که به طور موثری به تمیزی پوست کمک می‌کنن و سلول‌های مرده رو از بین می‌برن. اسید گلیکولیک، لاکتیک و سالیسیلیک در ترکیب این محصول وجود دارن که با ترشح چربی، سایر ذرات آلودگی و لک‌ها و جوش‌ها مبارزه می‌کنن.
علاوه بر تمیز کردن پوست، این محصول قابلیت حل و نفوذ به عمق منافذ باز پوست رو داره که باعث تنظیم چربی پوست شده و از جوش‌ها، لک‌های پوستی و ترک‌های صورت جلوگیری می‌کنه.
همچنین، این سرم به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می‌کنه و در بهبود ترک‌های پوستی نیز موثر هستش. با استفاده از این محصول به عنوان یک ماسک پاک‌کننده پوست، شما میتونید پوست خودتون رو نرم و لطیف کنید و به راحتی به جوانی و درخشندگی پوست صورتتون برسید. همچنین،این محصول بدون عطر هست و برای پوست‌های حساس نیز مناسبه.

امتیاز کاربران به:

سرم لایه بردار پیلینگ اوردینری (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش