بازخورد درباره این کالا

ریمل BADgal BANG بنفیت

0
از 0 رای

0دیدگاه

آکای فیس
موجود در انبار
  • قابلیت ارسال فوری به تهران

    ارسال به شهرستان تا ۷۲ ساعت کاری
Original price was: 1,430,000 تومان.Current price is: 1,379,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 27 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

ریمل BADgal BANG بنفیت

ریمل بنفیت
ریمل بدگال بنگ بنفیت یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین ریمل های دنیا است که برنده جوایز متعدد زیبایی بوده که به هیچ عنوان باعث ریزش مژه ها نمی شود و علاوه بر زیبایی طبیعی باعث تقویت و تغذیه مژه ها می شود. بنفیت برند با کیفیت آمریکایی است که در سال 1977 فعالیت خود را آغاز کرد. این برند تولید کننده محصولات مراقبت از پوست، آرایش صورت، چشم و لب، عطر و انواع اکسسوری ها است و طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا به خود جذب کرده است.
یمل بنفیت مدل BADgal BANG
ریمل بنفیت، یک بلند کننده مژه فوق العاده با دوام و ماندگاری بسیار بالا است و دارای خاصیت ضدآب نیز می باشد و ریزشی اطراف چشم ندارد. این ریمل با رنگدانه های بسیار مشکی و حجم دهندگی طبیعی جزو 5 ریمل پرطرفدار دنیا است همچنین اپلیکاتور موجود در این ریمل به گونه ای طراحی شده است که تمام مژه ها را پوشش می دهد. ریمل بدگال بنگ بنفیت دارای خاصیت ضدحساسیت است و مناسب چشم های حساس بوده و هیچگونه آسیب جانبی ایجاد نمی کند همچنین به راحتی با محلول پاک کننده آرایش پاک می شود و سیاهی اطراف چشم به جا نمی گذارد. ریمل Badgal بنفیت دارای پرو ویتامین B5 بوده که موجب تقویت مژه ها شده و از ریزش مژه ها جلوگیری کرده و به افزایش ضخامت مژه ها کمک می کند.

روش استفاده ریمل بنفیت
با استفاده از اپلیکاتور موجود روی مژه های تمیز استفاده کنید و تمام تارهای مژه را پوشش دهید. اپلیکاتور باریک این محصول دسترسی 360 درجه ای به تارهای مژه داده به گونه ای که تمام مژه ها را کاملا پوشش می دهد.

امتیاز کاربران به:

ریمل BADgal BANG بنفیت (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش