بازخورد درباره این کالا

ست آرایشی بنفیت

0
از 0 رای

0دیدگاه

آکای فیس

در انبار موجود نمی باشد

  • قابلیت ارسال فوری به تهران

    ارسال به شهرستان تا ۷۲ ساعت کاری
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 24 خرداد 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

ست آرایشی بنفیت

ست آرایشی بنفیت destination یکی دیگه از ست های جذاب بنفیت هستش. این پک یکی از کامل ترین هاست که هم برای پوست ، هم گونه و لب و هم برای ابرو محصول داخلش قرار داره.
مداد ابرو (شماره 3.5-0.08 گرم- ساخت ژاپن )
این مداد ابرو که یه براش هم همراهش داره ، از پرطرفدارترین مداد ابروها تو کل دنیاست، چرا که نوک این مداد فوق العاده نازکه و باهاش میتونید خیلی طبیعی و زیبا ابروهاتون رو طراحی کنین ، کافیه اول با براش خوب اونارو شونه کنین و بعد با نوک مداد ، در جهت رویش ابرو برای خودتون تار ابرو بکشین ، میبینید چقدر ابروهاتون طبیعی و خوش حالت میشه.
پرایمر آبرسان و خطوط (22 میل – 12 ماه تاریخ انقضا-ساخت آمریکا )
پرایمر آبرسان بنفیت که به پر شدن منافذ و آبرسانی پوست کمک می کنه. این پرایمر ابریشمی و آبرسان بخاطر داشتن هیالورونیک اسید داخلش ، صورت پوست را مرطوب می کنده و به خوب شدن ظاهر میکاپ کمک میکنه. این محصول موجود در ست آرایشی بنفیت destination ظاهر منافذ و خطوط ریز رو به حداقل میرسونه. پرایمر آبرسان بنفیت سبک و فاقد چربی هستش و تا 12 ساعت آب رسانی برای پوست های معمولی تا خشک رو فراهم میکنه.

رژگونه dandelion همراه با براش (6ماه تاریخ انقضا-ساخت آمریکا- 7 گرم )
یه رژگونه فوق العاده شیک با یه رنگ بسیار زیبا ، رنگ صورتی این محصول خیلی طبیعی هستش که هم روی میکاپ و هم به تنهایی میتونین ازش استفاده کنین.
تینت love موجود در ست آرایشی بنفیت destination (12 ماه تاریخ انقضا-6 میل -ساخت فرانسه):
این محصول نیازی به تعریف نداره اینقدر که معروف و محبوب هستش ، تینت بنفیت که هم برای گونه و هم برای لب مورد استفاده قرار میگیره ، از خوش رنگ ترین و پرکاربرد ترین محصولات این ست هست.
ست آرایشی بنفیت destination رو میتونید هم برای استفاده شخصی و هم به عنوان یه کادو عالی خریداری کنید و از محصولات فوق العادش لذت ببرید.

امتیاز کاربران به:

ست آرایشی بنفیت (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش